Tuesday, October 19, 2010

jika itu adalah kamu

Kalau itu ialah kamu,
aku tak perlu terlalu banyak masa untuk mengenali kamu kiranya sudah dari azali sudah tertulis itu

Kalau itu ialah kamu, ucapan-ucapan itu pun sudah menjadi tidak penting bagiku.
Cukup sekedar hati berbicara dan biar jiwa menyampaikan maksudnya.

Kalau itu ialah kamu, aku Yakin.....
memang tuhan yang mengantar kamu untuk aku.
Karna, kamu yang menamatkan penantian demi penantian yang diakhiri dengan penyesalan selama ini.

Andai Sudah Tertulis

Ku pasrahkan segalanya pada-Mu,..
Ya Allah Aku ridha andai telah kau takdirkan dia milikku..
Andai telah tertulis aku miliknya yang abadi..
Aku rela..

Andai dia yang terbaik untukku..
Aku bersyukur pada-Mu..
Andai segala kekecewaan aku selama ini..
Kau gantikan dengan rasa indah ini..
Aku ridha..

Aku pasrah segalanya..
Pasrah atas segala yang telah Kau takdirkan..
Biarlah rasa ini terus harum mewangi dalam hati ini..
Menjadi segudang rindu yang hanya dia yang tahu ..
Rindu yang KAU halalkan .................
Cinta yang tiada nista untuk menggapai ridhaMU...

No comments:

Post a Comment

isi yaa :)